1. Siparişim ne zaman teslim olacak?

1-3 resmi iş günü içerisinde sizlere ulaşmaktadır.

  1. Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Yurtiçi kargo firması ile gönderim yapılacaktır.

  1. Bulunduğum yerde anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi bulunmamakta, siparişimi nasıl teslim alacağım?

      Whatsapp iletişim hattımız ile iletişime geçerek gerekli yönlendirmeler sağlanacaktır.

       4.Yurtdışına teslimat sağlıyor musunuz?

Sadece Türkiye sınırları içerisinde dağıtım sağlamaktayız.

  1. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi iptal etmek için 0 533 020 40 77 numaralı Whatsapp bilgi hattımızdan veya iletişim sayfamızdan firmamız ile iletişim kurmanız gerekmektedir.

  1. Siparişim hasarlı geldi, ne yapmalıyım?

Siparişiniz teslimata verilmeden önce hasar kontrolünden geçmektedir. Bu sebeple ürünlerimiz hasarlı gönderimi önlenmiş olur. Buna rağmen ürününüz hasarlı bir şekilde geldi ise; Kargo Görevlisi siparişinizi adresinize ulaştırdıktan sonra teslimat sırasında dış pakette hasar kontrolü yapın, hasar gördüğünüz taktirde Hasar Tespit Tutanağı hazırlatmalısınız. Hasarı teslimat sonrasında gördüğünüz taktirde ilgili şubeyi arayarak, Hasar Tespit Tutanağı hazırlamalarını söylemeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyor ise, lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçiniz.

  1. Siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl öğrenebilirim?

Web sitemizde sipariş takip butonunu kullanarak veya size gönderilen mesajdaki linkten durum bilgisi alabilirsiniz

  1. Sipariş verdiğim ürünler elime kusurlu ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

Whatsapp destek hattımızdan Konuyla ilgili destek alarak yönlendirmeler neticesinde ilgili ürünü değişim süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz taktirde gerekli kontrol yapılacak ve stoklarımızda bulunması halinde ürün/ürünlerin değişimi sağlanacaktır.

  1. Satın aldığım ürünler hangi saatler içerisinde teslime edilecektir?

Siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından resmi tatiller hariç 09.00 - 18.00 saatleri arasında teslim edilecektir.

  1. Siparişimin teslimat adresini değiştirmek istiyorum, Ne Yapmalıyım?

Sipariş durumunuz Tamamlandı veya Onaylandı ise adres değişikliğini 0 533 020 40 77 nolu Whatsapp iletişim hattımız ile iletişim sağlayarak gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş durumunuz “Kargoya Verildi” ise en kısa sürede yeni adres bilgilerinizi bize ileterek tarafımızca kargo şirketine ulaştırılmasını sağlayabilirsiniz.

  1. Resmi tatillerde dağıtım yapılıyor mu?

Kargo şirketimiz Resmi Tatillerde dağıtım yapmamaktadır.

  1. Sipariş faturam neden paketin üstünde gönderiliyor?

Yasal olarak sipariş faturasını paket üzerinde gönderme zorunluluğu vardır.

  1. Siparişime hediye paketi ve ya hediye notu ekletebilir miyim?

Hediye paketi uygulamamız şu an için mevcut değildir.

  1. Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Ürünlerimizin fiyatları KDV dahildir.

15. Havale/EFT yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Siparişlerinizi Havale/EFT yoluyla ödeme yapabilirsiniz. Açıklama kısmına sipariş numaranızı yazınız lütfen.

16. Kredi Kartına taksit yapılıyor mu?

Shoemark.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde 9 taksit imkanı vardır.

17. Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Siparişlerinizin ödemesini kapıda ödeme seçeneği ile yapabilirsiniz.

18. Kapıda ödeme için ayrıca bir ücret ödeyecek miyim?

Kapıda ödemelerde 40 TL ek kapıda ödeme komisyon ücreti bulunmaktadır.

19. Kapıda kredi kartı ile yaptığım ödemelerde taksit imkanından faydalanabilir miyim?

Kapıda kredi kart ile yapılan ödemelerde taksit yapılmamaktadır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR