SIKÇA SORULAN SORULAR

 


ÜRÜN 

 

Ürünleriniz orijinal midir?
www.shoemark.com.tr’da satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.

Ürünler kendi tasarımınız mı?
Ürünlerimiz SHOEMARK tarafından özel olarak tasarlanmaktadır.

Ayakkabılarınızın kalıpları değişkenlik gösteriyor mu?
Ayakkabılarımız tam kalıp şeklinde üretilmektedir.

 

 

 

SİPARİŞ

 

Sipariş etmek istediğim ürün tükendiğinde stoklar tekrar güncellenir mi?
Stoklarımız sürekli yenilenmekte ve ürünlerimiz sezon süresince tekrar satışa açılmaktadır.

 

İnternet sitesi dışında sipariş oluşturabilir miyim?
Evet. Telefonla sipariş seçeneğinden ya da Whatsapp Sipariş Hattı 05330204077 üzerinden de siparişinizi oluşturabilirsiniz

 

 

 

ÖDEME

 

Alışverişimi hangi ödeme seçenekleri ile gerçekleştirebilirim?
Siparişlerinizin ödemesini kapıda ödeme,  kredi kartı, havale ve eft seçeneklerinden biri  ile yapabilirsiniz.
 

Alışverişimi taksitlendirme imkânım var mı?
Evet alışverişlerinizi taksitle ödeme yapabilirsiniz.
 

Kredi kartı bilgilerim güvende mi?
Şirketimiz, alışveriş sitelerimizden alışveriş yapan kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ilk planda tutmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Online olarak kredi kartı ile verilen siparişlerin ödeme/fatura/teslimat adresi bilgilerinin güvenilirliği şirketimiz tarafından Kredi Kartları Sahtekarlığı 'na karşı denetlenmektedir.
 

Ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?
www.shoemark.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 

 

 

TESLİMAT & KARGO

 

Siparişim kaç günde teslim edilir?
Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 7 iş gününde kargoya teslim edilmektedir.

Siparişimin takibini nereden yapabilirim?
Web sayfamız üzerindeki ‘Sipariş Takibi’ seçeneğinden kargo takibinizi yapabilirsiniz
 

Siparişimi oluşturduktan sonra değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz henüz kargoya verilmedi ise müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek değişiklik yapabilirsiniz.
 

Teslimat sırasında hasarlı paket ile karşılaşırsam ne yapmalıyım?
Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
 
 
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR